od A do Z suhlas s p.Karpisom…vidiet ze aj tomu rozumie co hovori na rozdiel od p.Vana…dakujem za prednasku
16.12.2011 | 22:15:47
Tomáš Janík
Kto by mal zaujem o moju prednasku, tak nech si ju pozrie na tejo adrese, netreba uz pisat ziaden mail.
FUNGOVANIE STATU A EKONOMICKY AKTIVNYCH LUDI V NOM http://amaterskenoviny.comule.com/fungovanie.php
07.12.2011 | 19:08:54
Jozef Mačo
Ako odznelo v ČT2:
Ekonómov môžeme rozdeliť do 2 skupín - tí, ktorí nevedia predpovedať ďalší vývoj a nevedia o tom a tí, ktorí nevedia predpovedať ďalší vývoj a vedia o tom.
28.10.2011 | 09:05:03
Tomáš Janík
Kedze moja prednaska je z otvorenej diskusie uz vymazana, tak kto by mal zaujem nech napise mail na .(JavaScript must be enabled to view this email address).
11.10.2011 | 23:23:43
Branislav Bolerázsky
Pri otázke č. 1 som zistil, že už asi prestávam rozumieť slovensky. V prepise prednášky sa píše: “Pritom nezamestnanosť od oficálneho konca recesie ešte významne neklesla.”
Keby tam nebolo to slovíčko “významne” tak mi je jasné, že by mohla byť rovnaká prípadne vyššia, ale keď klesla hoci nevýznamne (pre mňa aj čo i len o “jedného” nezamestnaného), tak je nižšia. A túto moju domienku mi potvrdil aj článok na webe “O PENIAZOCH”
(http://openiazoch.zoznam.sk/cl/110110/Nezamestnanost-v-EU-a-eurozone-medzirocne-klesla) z 31.8.2011 “Nezamestnanosť v EÚ a eurozóne medziročne klesla”. No čo už? Nezamestnanosť sa stále zvyšuje, napr. prpúšťajú hromadne aj v našom podniku, tak samozrejme, že musí byť vyššia. Mal by som si zvyknúť, že zmysel mnohých slov je úplne iný, než som bol zvyknutý a že “významne neklesla” sa nerovná “klesla nevýznamne”, tak ako “čiastočne pretrhnutý” nie je “úplne natrhnutý”.
07.10.2011 | 18:36:15
Tomáš Janík
Pravdu povediac od pana Karpisa som cakal viac, takuto vec vymyslel za pol hodiny a nic nove nam neoznamil. Kedze uz mam dost prednasok UPMS, rozhodol som sa jednu prednasku sam napisat s nazvom:
Fungovanie statu a ekonomicky aktivnych ludi v nom
a nakopiroval som ju do miestnosti pre otvorenu diskusiu. Prednaska sa hodi tym, co este nevedia, co ich caka po skole. A ti, ktori chcu poznat logiku sucasneho danovo-odvodoveho systemu, tym staci preratat prve styri priklady.
28.09.2011 | 15:28:25
UPMS
OZNAM:
Milí študenti,
ďakujeme Vám za upozornenie, doplnili sme odpoveď č. 3 k 2. otázke. Ospravedlnujeme sa
tim UPMS
25.09.2011 | 00:55:23
Pavel Šimon
Možno je tá druhá otázka správne a rakúska škola proste nezná odpoveď?
23.09.2011 | 22:32:01
Ľubomír Polaščín
Čo bude s tou opravou druhej otázky???
22.09.2011 | 14:22:24
Ing. Viktor Sedlák
Pri otázke č. 2 máte chybu. sú tam iba dve možnosti a obe sú nesprávne. Zrejme tam došlo k spojeniu druhej a tretej možnosti. Podľa mňa je soprána odpoveď manipulácia cien úverov
od A do Z suhlas s p.Karpisom…vidiet ze aj tomu rozumie co hovori na rozdiel od p.Vana…dakujem za prednasku
Kto by mal zaujem o moju prednasku, tak nech si ju pozrie na tejo adrese, netreba uz pisat ziaden mail.
FUNGOVANIE STATU A EKONOMICKY AKTIVNYCH LUDI V NOM
http://amaterskenoviny.comule.com/fungovanie.php
Ako odznelo v ČT2:
Ekonómov môžeme rozdeliť do 2 skupín - tí, ktorí nevedia predpovedať ďalší vývoj a nevedia o tom a tí, ktorí nevedia predpovedať ďalší vývoj a vedia o tom.
Kedze moja prednaska je z otvorenej diskusie uz vymazana, tak kto by mal zaujem nech napise mail na .(JavaScript must be enabled to view this email address).
Pri otázke č. 1 som zistil, že už asi prestávam rozumieť slovensky. V prepise prednášky sa píše: “Pritom nezamestnanosť od oficálneho konca recesie ešte významne neklesla.”
Keby tam nebolo to slovíčko “významne” tak mi je jasné, že by mohla byť rovnaká prípadne vyššia, ale keď klesla hoci nevýznamne (pre mňa aj čo i len o “jedného” nezamestnaného), tak je nižšia. A túto moju domienku mi potvrdil aj článok na webe “O PENIAZOCH”
(http://openiazoch.zoznam.sk/cl/110110/Nezamestnanost-v-EU-a-eurozone-medzirocne-klesla) z 31.8.2011 “Nezamestnanosť v EÚ a eurozóne medziročne klesla”. No čo už? Nezamestnanosť sa stále zvyšuje, napr. prpúšťajú hromadne aj v našom podniku, tak samozrejme, že musí byť vyššia. Mal by som si zvyknúť, že zmysel mnohých slov je úplne iný, než som bol zvyknutý a že “významne neklesla” sa nerovná “klesla nevýznamne”, tak ako “čiastočne pretrhnutý” nie je “úplne natrhnutý”.
Pravdu povediac od pana Karpisa som cakal viac, takuto vec vymyslel za pol hodiny a nic nove nam neoznamil. Kedze uz mam dost prednasok UPMS, rozhodol som sa jednu prednasku sam napisat s nazvom:
Fungovanie statu a ekonomicky aktivnych ludi v nom
a nakopiroval som ju do miestnosti pre otvorenu diskusiu. Prednaska sa hodi tym, co este nevedia, co ich caka po skole. A ti, ktori chcu poznat logiku sucasneho danovo-odvodoveho systemu, tym staci preratat prve styri priklady.
OZNAM:
Milí študenti,
ďakujeme Vám za upozornenie, doplnili sme odpoveď č. 3 k 2. otázke. Ospravedlnujeme sa
tim UPMS
Možno je tá druhá otázka správne a rakúska škola proste nezná odpoveď?
Čo bude s tou opravou druhej otázky???
Pri otázke č. 2 máte chybu. sú tam iba dve možnosti a obe sú nesprávne. Zrejme tam došlo k spojeniu druhej a tretej možnosti. Podľa mňa je soprána odpoveď manipulácia cien úverov